piatok 4. februára 2011

Operacne systemy - sen kazdeho informatika

Ako to zacalo :P
Nevinne. Bola v tom laska na prvy pohlad. Prichadzam na prednasku. Vidim kopec ludi. Druhakov, tretiakov. Je nas vela. Prichadza prednasajuci, vita nas, rozprava nam kopec nezmyselnych pravidiel. Zacina prednasat. Zistujem, ze prednaska mi bude asi na nic. No dosedim tam, ked uz som sa dotrmacal az do skoly. Tri hodiny uplnych nezmyslov. Nic mi to nedalo. Odchadzam znechuteny.

Co ste poculi ...
Uz z minulych rokov, sa povravalo, ze tento predmet je tazky, hlupy, nezmyselny, a ze ho ucia divni ludia. Neuveris, kym nezazijes. Prichadzame na prve cvicenia. Ach ta morda. Co to je. Dve hodiny nam maly tenky ujo, tenky ako sparatko do ktoreho ked fuknete, zlomi sa, vysvetluje iba podmienky na ziskanie zapoctu. Smutne. Odchadzam zmateny. Zadania, priprava. Nechcu toho vela ? ...

Shell - alebo zoznamte sa, volam sa OSA
Prvy krat stretavam shell, putty. Zistujem, ze nas predpotopny server, na ktorom to bezi je neskutocne zastaraly. Slabsie su uz iba hodinky z cinskeho obchodu s oblecenim. Na zaplakanie. Taka moderna skola! Prikazy, paci sa mi kill! Evokuje to vomne zlost, odraza pocity. Zaujimave, co mi to tak asi da ? Prichadza prve pripravne zadanie. Generujem si zadanie a zacinam plakat. Co to je ? ako to funguje ? ... Neviem ... Ku*va, co stym. Ak ste si niekedy v zivote mysleli, ze bude nieco zbytocnejsie, mylite sa. Najvacsim golom bolo zistenie, ze pripravne zadanie musite odovzdat na plny pocet bodov. Zaujimave. Dalsia zo skvelych podmienok. Zomrieme spolu! Za vlast! Pytam sa, nema niekto lapku na muchy ? Chytime osu a zabijeme ju! Smola. Nema.

A tak zacinam bojovat so shellom. Kopou nezmyselnych prikazov, odkazov, pomocok. Nespim. Nadavam. Prichadza prvy zapocet. Opat raz stara znama finta. Otvaram forum, hladam minulorocne zapocty. Stahujem a vypracovavam. Ucim sa naspamat. Pomohlo. 8 z 10! Som na seba hrdy. Prichadza druhy zapocet, ruzove okuliare padaju do zachoda. Sme v pi**. Zasa sa to dovrzalo. Nadherny mesiac skoncil tragediou. Ucim sa dalej. Druhy, treti, stvrty zapocet. Je nas o polovicu menej. Zaujimave. Az tak vela ? ...

Predmet je postaveny na hlavu. Plny nezmyselnych pravidiel. Plny nepravosti. Nechutnosti. Ako keby vas sexualne obtazovali a vy sa nemozete branit, neda sa. Zapchali vam usta. Neostava nic ine, ako cusat a ist s davom. ... Po dvoch mesiacoch studia mam chut sexualne obtazovat ja ich. Nepomaha . Neuspokoji. Treba sa zbavit predmetu gentlemansky. Urobit ho odzadu, odpredu. Ucit sa. Dostavam zapocet. Som v euforii. Prichadza skuska, som v agonii. Som ako batman bez kridel. Zostrelili ma. ...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára